FÖDELSEDAG OCH PARTY!! ;)

Jag kom precis på att jag fyller år om exakt 1 månad!! Fan vad nice nu längtar jag ju fan!!! =)
Födelsedagen i år tror jag kommer bli riktigt nice faktiskt, först blir det väll lite firande med släktingar och så om jag inte tar det dan innan eller något, och sen blire såklar fest!!! Hojjta till om ni vill komma, vart och tid och shit vet ja inte än med det kommer det också ;)
Har faktiskt precis skrivit min önseklista till familjen och dom får det bara svårare och svårare, för ju äldre man blir desto svårare blire att komma på saker man önskar sig, jag kommer ihåg när man va liten och det fanns typ minst 30 saker på ens önskelista, nu får föräldrarna nöja sig med att det står typ max 5 grejer haha ;p
önskelistan fick iaf bli:
* pengar
* presentkort
* utomlandsresa
* Tatuering eller piercing i läppen
* söta rosa saker

tror ni dom får de lätt eller?? mohaha! får väll se vad dom kommer på, till kompisar och sånt e önskelistan iaf lite annorlunda ;)
puss!!


Jag på min 16-årsdag, princes as always!!!
Know you love me!!!
=)

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0