FIN, REN OCH LEN =)

Då har jag precis tagit ett alldeles underbart skönt bad =) Gjorde en hårinpackning också, så gör jag det igen på onsdag sen nästa söndag och sedan börjar det bli dax att klippa topparna =) och kanske färga håret om någon månad..
Tänkte färga en gång i början på sommaren men sen tror jag att jag ska låta det vara hela sommaren och skita i utväxten och sedan färga innan skolan igen, så håret får en vilopaus =)

Ska iaf strax gå och sätta på en ansiktsmask och sedan plocka bort det sista i rummet, damma, dammsuga, torka goln, putsa spegel innan jag sedan ska städa akvariet och sen packa, fixa mig och äta och sedan dra vidare till min baby =)
men vi hörs lite senare puss!!!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0