FÅTT JORDENS FINASTE KLÄNNING!! =)

Kom hem från stinsens centrum för ett tag sen och hittade termometern och upptäckte att jag hade lite feber.. men vet ni, inte ens det får mig på dåligt humör för jag har jordens och universums finaste klänning på mig nu som jag fick va mamma idag! =D
Är så jäkla nöjd med den, är helt förälskad!!! Den kommer att användas ofta i sommar det kan jag lova!
Hittade även ett par snygga vita jeans och lite andra klänningar men jag har ju somsagt inga pengar just nu, får dom på måndag! längtar längtar!!!
Lämnade iaf ut CV, tyvär så va itne butikschefen där som jag skulle prata med men en annan som jobbade där skulle lämna vidare mitt CV lovade han, så hoppas verkligen dom hör av sig!!!
men nu ska jag gå och göra mig iordning och sova faktiskt tror jag..
Är ledig imorgon så de e skönt nu när jag börjar bli sjuk, vad jag gör imorgon då beror på lite hur jag mår, jag ska iaf vara kl 11 i sundbyberg och gå på banken där vi ska fixa ett betal kort till mig, ni vet ett sånt man kan betala med direkt i kassan så man slipper gå och ta ut pengar hela tiden... =)
Jag hade tänkt gymma efter det, men mår jag såhär så går de inte, fan asså ja som va så taggad på att ge gärnet på gymmet denhär veckan när jag är ledig...

Imorgon kommer iaf Mathias hem så tror ja ska vara med honom och mysa galet, och ge honom miljoner pussar och kramar!! (beroende på när han kommer hem)
Ni kanske tycker ja e taskig som pussar på honom när ja e förkyld men han gjorde desamma när han var det så ;)
puss!!



Så jääkla snygg/fin/underbar!!! visst!?
Skärpet hör inte till egentligen det är ja som satt dit det (det var ett jätte smalt skärp till men ja tkt inte det passade det blev mycket bättre med ett brett skärp)

Kommentra
Jag har talat: millan

är ni tillsammans?

2009-05-20 @ 11:33:30
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0