FÅTT JOBB!!! =D

Nu har jag precis kommit hem från stinsen där jag följde med mamma som skulle kolla på skor, tyvär hittade hon inga =( 
Men jag gjorde!!! jääjj! haha! ovanligt?? ;)
Så nu har jag ännu ett par till bebisar att använda, åh vad jag älskar mina skor! =)
Och när jag kom hem, precis när ja klev innanför dörren så fick jag ett sms från en kompis om att ja fårr sommarjobb!!! jäjj! fyfan vad nice!! kan denhär dan bli bättre eller??
tror fan inte det asså! så jävla nice!
Affären jag ska jobba i heter nathalie schuterman =)
aja har inte så mkt mer att skriva e bara så glad!! men får väll bjuda på en bild på skorna och en på mig =)






Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0