FÄRGAR HÅRET =)

Sitter nu här med färgen i håret =) Julia som hjälpte mig har precis gått, tack så mycket gumman!! =)

Om ca 10 minuter ska jag gå och tvätta ut färgen och i med efterbehandlingen så får vi ju se om det blev bra så håll tummarna ;)
Bild på nya färgen får ni förmodligen inte se förens imorgon för jag vet inte om jag orkar fixa håret ikväll men det märker ni isåfall =)
aja ska dra nu, e hungrig men måste vänta tills håret e klart innan jag kan sätta mig och käka, åhh.. haha =)
puss!<33


Annan flummig bild från soffan på mig, där ser man utväxten så fint också...-.-
haha!

Kommentra
Jag har talat: Erika

vilken färg`????

Vill du vara me i min veckans blogg tävling ? Om du vill de så skriv en kommentar att du vill :)

2009-05-11 @ 19:24:57
URL: http://lundljung.blogg.se/jikiz
Jag har talat: Anonym

läskig bild

2009-05-13 @ 17:54:31

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0