...

det blev varken pluggande eller platta håret, istället gjorde jag e köttbullsbaguett och la mig på soffan och tittade på vänner..
Är så jävla trött, ursäkta språket men aa...
Håller just nu på att vänta på att mitt kära kaffe ska bli klart, kansk får lite energi av det iaf, sedan är det bara att platta håret och sedan vänta på Jonathan, Jeanettes kille, han ska nämligen också på konserten ikväll..
Får se om Mathias följer med, som de ser ut nu så tror jag inte det, men e inte förvånad heller menmen så äre iaf aik-hammrby spelar ju ikväll så han skulle förmodligen till Mirran och titta matchen istället om dom visade den där, så får väll besked snart men kan säga att ja e 99% säker på hur det blir:P
aja nu lär väll kaffet vara klart så ska väll gå och hämta det, puss!!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0