ENGELSKA A

Sitter på engelskan nu med sprängande huvudvärk och väntar på att tiden ska gå så man kan åka hem och lägga sig med massage kudden en stund och massera nacke och huvud..
Jag har iaf en glad nyhet som e postivit och det är att jag har fått praktikplats nu, hos Mathias pappa så det känns riktigt skönt för då kan jag sova hos Mathias dom dagarna jag har praktik också kan jag bara åka med hans pappa på morgonen så känns verkligen skit nice!! =)

Nu ska vi egentligen fortsätta skriva på våran uppsats om ens barndom, på engelska. men jag gör det hemma istället för där kan jag fråga mamma och pappa om det är något jag glömmer också kan jag lägga in bilder vilket gör uppsattsen längre och bättre ;)
aja nu ska jag väll läsa lite bloggar om jag ens orkar läsa med dethär huvudet, det snurrar i mitt huvud vafan bläää...
puss!!<3

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0