DATAN PÅ IGEN..

Jag gjorde iordning ljusen, tände ngr stycken, la mig i sängen med ett glas oboy och ett glas c-vitamin och slötittade tv, sedan gick jag upp och gjorde snyggt i köket, satte på diskmaskinen och lite sånt, efter de tvättade jag bort sminket, smorde in ansiktet, tog på mig pyjamas och la mig i sängen en liten stund till. Började fundera på att kanske borsta tänderna och sova men ja titta på klockan och såg att den var halv 3, innan jag kommer isäng så kommer klockan hinna bli ca halv 4, och innan ja somnar kanske den blid 04:15 och då är det bara ca 30 min kvar tills Mathias är här och jag ska gå upp och öppna dörren så istället så bestämde jag mig för att sätta på datan, blogga lite och titta runt lite, kanske små plocka lite i huset, förbereda en tvättmaskin jag kan sätta på imorgon och lite så för att fördröja tiden tills han kommer och sedan gå och sova då istället.
För att sova 30 min för att sedan pallra sig upp för att öppna till Mathias för att sedan gå och sova känns ganska meningslöst, då är det bättre att få lite bra sysslor gjorda innan och sedan öppna för Mathias och sen krypa ner i sängen och somna tsm med honom =)
Så de kanske blir lite nattbloggande från min sida inatt då, men de är ju aldirg fel, frågan e om de finns några nattläsare?? vem vet, kommentera gärna isåfall =)

Jag rensade iaf alla ljus hållare och sånt från sterain för som ni kanske kommer ihåg hade min ljus runnit ganska så mycket?? så att det till och med bildat en liten staringubbe, remember?? I know I do =)
Sedan märkte jag att alla mina flytljus brunnit ut och att jag inte inhandlat ngr nya så jag fick låta fantsin flöda och kom på att ja hade ett helt glas full men snäckor som jag plockat tidigare och 2 st jätte söta ljus men blingbling stenar och hjärta på som egentligen itne har någon bra plats så ja bestämde mig för att kombinera ljusen, skålen flytljusen varit i och snäckorna med varandra och det blev ju riktigt bra!
Lika bra som det blev förut när jag kombinerade en järnskål jag slagit till själv, sand från skåne, snäckor från skåne och ett värmeljus..
Har ja berättat att innan ja va inne på att bli målare så hade jag stora funderingar på att bli designer, kanske skulle passa som det?? ;p
Men e glad att jag valde måleri! =)
puss<33


Ljusen..


Jag i pyjamas och utan smink men ändå en skönhet ;) mohaha!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0