DAGEN

Godmorgon alla pigga rara och underbara, tjocka smala haha =)
Vilket skit väder vi har idag!! buhu! jag vill ha det varma vädret tillbaks!!! klagar fast det inte ens gått en dag sen det var varmt (a) tihi!
Vad händer idag då?? Jo ska strax till skolan, börjar 9.40 och slutar 12 så det är ju en riiktigt slappdag iaf, som består av svenska och engelska, juste måste sätta mig ner och skriva klart dendär jävla uppsattsen på engelskan... Får väll göra det när jag kommer hem då.. Jag som tänkte säga att jag skulle slappa (a)
Iaf ikväll eller senare idag så ska jag åka till syrran Jeanettes skola och titta på hennes konsert, han ju inte med den igår så får nog bli idag, hennes allra sista eftersom hon tar studenten sen =) så de blir nog ritkigt nice! Synd bara att kameran fortfarande inte är tillbaks.. börjar bli lite smått irriterad nu, det är ju trotts allt MIN kamera som ja vill använda!
aja vad ska ni hitta på idag??
Nu ska ja iaf gå och göra kaffe och borsta tänderna innan jag sen ska dra ut i regnet, usch fy och blä!
puss!!!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0