CV MEDMERA =)

Har sovit från ca halv 3 fram tills nu och faaan vad skönt det var!! känner mig fortfarande dö trött, men tänkte ja en kopp kaffe, fixa mig lite och sådär också kanske ja blir lite piggare sen iaf.
Jag vaknade öven av att solen lös in genom mitt fönster och vad är inte mer underbart än det?? =)

Ska ju somsagt till Stinsen idag för Jeanette ska tiaa på studenklänning I think (a) så ska jag och mamma och Jessica åka med så hela tjejligan åker ;)
Jag ska ju även lämna ett CV på en skoaffär där så nu får alla ta och hålla tummarna okej!!!? =) Bra! jag räknar med er! ;)
Jag e sjukt nöjd med mitt CV jag skrev igår, jag skrev det ju speciellt till affären, inte som mitt andra som jag delade ut till massa olika affärer, så dethär tror jag är riktigt bra, bad mamma läsa igenom det också och titta om ja skulle ända något men det lät bra tyckte hon, så gud vad jag hoppas att jag har turen med mig!!!!

nej men titta nu är jag ju liiite piggare, men lite e bättre än inget alls haha!
massa pussar!!! <3


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0