BOORING!

Blev inge solande alls idag! =(
Vi har ju ett solarie i en lokal precis breve huset men man måste köpa solpoletter för att kunna sola, och dom man köper av är inte hemma... Dom har inte vart hemma sen i torsdags och det stör mig!! kan ingen annan sälja dom medans dom själva e borta?? jag som var så himlans sugen! och orkar inte åka iväg helt själv för att sola..
menmen man kanske ska köpa på sig ett lager så det inte blir såhär igen??
nu har jag iaf grymt tråkigt, inget att göra, ont i huvudet, ofixad så de e inte bara dra ut direkt heller..
Men om de skulle dyka upp ngt skulle ja självklart fixa mig fort och sen dra men alla e sjukt tråkiga denhär helgen förstår inte va de e med folk?? Borde de inte vara jag som ligger inne och deppar efter valet jag och Mathias gjorde i torsdags?? Men jag vill gå vidare!! Iaf försöka, och leva livet inte sitta inne och tråka..
Menmen om de inte händer något nästa helg och det är fint väder kanske jag hänkar till landet ändå om mamma och pappa ska dit, åker dit och solar kanske?? inte helt fel det, men får se vad jag känner för då.
Nu ska jag väll återgå till att titta tv och önskedrömma om att någon hör av sig med något roligt att göra...
puss!



Sry att de blir gamla bilder men kameran e somsagt hos syster...
tror jag ska ta bilder från min laptop och lägga över här så ni får se bilder ni inte redan sett =)


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0