BLOGGVÄRLDEN ÄR FARLIG!

Gud vad man kan sjunka in i bloggvärden, håller ni inte med?? Man kan fastna i en blogg och sen klickar man sig vidare till nästa och sen till nästa också bara fortsätter det, man kan sitta och läsa i flera timmar vilket jag precis gjort, dock inte i olika bloggar utan i en och samma blogg.
Det handlar som en tjej som e 17 (91:a) och är gravid för andra gången, första gången var hon 15 och då var de inga funderingar över huvudtaget utan abort var det självklara valet, nu vet hon dock inte hur hon ska göra och hon söker vårt stöd och våra åsikter. Döm henne inte dock för hon skyddade sig med p-piller! Nevroletta (samma som jag använder, hjälp!)  men blev gravid ändå.
Titta gärna in den ni kanske bli lika fast som mig så varnar er lite ;) tryck HÄR för att komma till bloggen

Nu tänkte ja iaf byta om till pyjamas, tvätta bort sminket, lägga mig i sängen och titta lite tv med ett glas oboy tror jag, sedan gå upp och borsta tänderna och sen gå och lägga mig och sussa, sen ska jag upp igen vid 5 tiden för att öppna åt Mathias, eller så lämnar ja dörren öppen så får han komma och krypa ner breve mig sen, hmm får se hur jag gör, hursomhelt så ska jag iaf stänga av datorn för idag.
men vi hörs imorgon, puss på er och godnatt!!!


Förlåt för att jag tar bilder med en taskig webbcam men somsagt kameran e fortfarande inte hemma, mobilen har jag ingen ork att föra över bilder med just nu och laptopen orkar ja inte starta för att ta en bild, så ni får helt enkelt stå ut ;)

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0