ÄNDRADE PLANER ;)

Igår strax efter jag hade bloggat så hörde busfröt Mathias av sig och fråga om han fick komma hit och umgås och sussa här sedan, som vänner då alltså, och snäll som jag e så sa jag ja, så jag hoppade in i duschen, duschade och sedan torkade jag och plattade håret och blev klar ganska så exakt innan han kom.
Bi gämförde färgen på våra magar och vi va nästan lika bruna(han har solat utomhus under tiden de va mkt sol) men jag ska sola idag igen så nu kmr ja gå om honom mohaha!!!
Vi kanske ska titta film och så tsm idag ändå men det får vi se hur det blir.

Jag gick iaf upp vid 10 (a) gjorde mig klar till 10:50 och småjoggade till buss(behövdes dock inte då den va lite sen)
Kom iaf till jakobsberg i tid där jag mötta camilla, och köpte tuggummi, va sjuuukt sugen på det ;p
Sedan gick vi till ungdomsmottagningen där dom verkade lite vimsiga idag och inte hade ngn större koll men det ordnade sig ändå tillsist.
När vi var klara där så drog vi tillbaks till jakobsbergs centrum där hämtade hennes p-piller och fikade lite innan vi sedan åkte hem.
Nu hemma skulle vi köpa solpoletter och sola men dom var inte hemma "ovanligt"...! Men dom lär väll förhoppningsvis komma runt 3-tiden I hope. Så sålänge ska jag faktiskt ta och städa akvariet, tråkigt men något som måste göras.
Jag ska förmodligen börja plugga också, Ellen i klassen är så gullig så hon har skrivit alla frågor och alla svar vi ska kunna och mailat dom till mig så jag behövde inte åka till skolan och hämta det vilket skulle ta ca 3 timmar, good for me!! =)
puss!<3


Camillas fingrar.. bildförstörare dendär tjejen haha!!

Kommentra
Jag har talat: millan

trevlig dag tillsammans, snart solar vi ;)

2009-05-05 @ 14:54:18
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0