AND I'M OFF..

sådär då e jag äntligen helt klar, och ja jag segade lite (a)
har iaf endast mascara eyeliner och ögonskudda idag så jag struntade i foundation och rouge! så duktig, för nu kan jag få färg i ansiktet när jag är ute, jääjj, och de börjar faktiskt dra ihop sig för sommartiderna då man skuttar runt utan smink =) skönt faktiskt!
Och jag känner att jag fått mycket bättre självförtoende och självkänsla än tidigare år, för då tyckte jag det var jätte jobbigt att gå osminkad och så men nu är det faktiskt inte så farligt ;p
aja ska ringa camilla nu och sen dra en sväng förbi jakobsberg och sen åka till henne =)
puss!!


Ettt annat berende e choklad, mmm så jävla gott!!! =)


hejdå =)

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0