ALLMÄNT SNACK FRÅN MIG!

Hello bitches!! =)
Sitter här med en varm good latte framför mig, mmm love it!! Lovar att ingen gör bättre latte än mig ;) mohaha!!!
Jag har inte gjort så mycket sen senast jag skrev.. Förutom att camilla har varit här med patricia och solat lite också lånade hon en tröja, tror iaf att hon tog den med sig (a) hon frågade iaf om hon fick låna.
Och på tal om kläder så måste jag faktiskt rensa min garderob.. och jag har sagt det förut och jag säger det igen, faaaaan vad jag längtar tills jag får min andra garderob som ska vara mestadels skogarderob!

Imorgon börjar jag 10:55 för våran engelskalärare har ställt in lektionen, igen... Alla tänker väll, åh gud vad skönt! men nu e det faktiskt så att dehär e inte första gången som kärringen ställer in lektionen när vi ska ha nationella!!!! Alla andra skolor har redan gjort sina nationella, alla utom dom i våran klass tack vare våran engelska lärare.. Så nu kommer vi antingen missa nationella eller får göra dom i 2an eller få stressgöra dom någon gång denhär sista månaden innan sommarlovet... Asså fatta att hon måste planera!! Plus att vi inte kommer hinna göra den muntliga delen av engelskan som vår engelska lärare till och med sa var viktig för den kan påverka betyget mycket!!!
åh arg blir man, men vi ska prata med henne på typ fredag och sen kanske prata med rektorn..
nu ska jag gå iaf puss på er!!


Kommentra
Jag har talat: eebru,Only God Can Judge Me

- Tycker de där e skitsnack som dom snackar. Dom har inte upplevt de du har upplevt. De spelar ingen roll hur mycket man älskar. Kärleken har sina gränser. Visst kan man vara svartsjuk/avundsjuk och så,men när det blir för mycket så säger man pass och inte orkar nå mer! jag tycker de är sjukt drygt och jag tycker det är bra gjort utav dig att du gjorde slut när du kände dig så. Kanske bäst såhär för er båda!

2009-05-06 @ 21:33:43
URL: http://ttturkia.blogg.se/
Jag har talat: eebru,Only God Can Judge Me

- Luuugnt :)

2009-05-06 @ 22:03:31
URL: http://ttturkia.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0