ALLA DESSA J*VLA RUBRIKER..

Sa ju att ja skulle fixa mig och sminka mig och så, nu har jag smort in mig, satt på mig underkläder och en tröja och torkat och plattat håret, men har inte sminkat mig, tror inte jag gör det heller, orkar inte ;p
Om någon hör av sig så fixar jag mig självklart men inte nu, orken bara försvan ;p Hatar när man e lite småsjuk och orken går upp och ner ena sekunden e de på topp och andra sekunden e man dö seg..

Funderar iaf på att gå och laga något att äta, hungerna börjar komma smygande och om ja börjar nu så är maten inte klar förens om ett tag och då kanske ja har hunnit bli mer hungrig plus att jag dödat tid.
Naglarna fixar jag senare =)
Vet iaf på ett ungefär när det efterlängtade smset kommer idag, från vem och vad  kommer jag inte skriva de får ni vara nyfikna över mohaha!! kan ju hända att ja avslöjar de när de kommit men de får ni se själva ;)

Aja mot köket.
puss!!


Jag för ngn dag sen haha!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0