AKVARIET KLART!

Blää vad varmt det blev!!!! Har precis städat klart hela avkaveriet.. det tog ju sin lilla tid, sååå tråkigt men något som faktiskt behöver göras, sköldpaddan kan ju inte städa själv direkt ;)
Har även nästan städat klart i mitt rum, har iaf plockat bort allt så ska väll damma och dammsuga, torka golv och putsa spegeln, får somsagt de om jag gör det idag eller när jag kommer ehm på onsdag kväll, skulle iof va jävligt skönt att komma hem och inte ha ett piss att göra..
För om ja inte fixar det idag kommer jag bli irriterad på onsdag att jag inte bara gjorde det med en gång;p menmen får se hur jag gör =)
Har nästan packat klart också, lagt fram nästan allt på sängen så de ska bara ner i väskan och sen packa ner lite mer grejer och sen e jag klar på den fronten =)
Då ska jag fixa mig, men orkar inte sminka mig så de blir bara till att platta håret och dra på lite mascara så får det räcka! =)

Vi får se om ja kommer kunna blogga under denhär tiden, beror på om jag kan låna Mathias data, men det får vi se, annars kanske jag kör någon mobilblogg lite då och då så får ni en bättre uppdatering på Onsdag kväll om jag inte åker hem någon gång emellan =)
aja nu ska jag packa resten puss!!


Jag i förregår..

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0