090526

hmm jag e shopping sugen... Igen, sjukt ja va ju fan och shoppa typ nyss, menmen (a) tänk om pengar växte på träd, eller i alla fall om mina pengar växte på träd, vad bra de skulle vara, skulle ja kunna shoppa hur mkt som helst (a)
Hinner ändå inte iväg ngn stans nu för kista som e närmst stänger 9...
sitter iaf nu i mina nya leggings, försökte få en bra bild på dom men är typ omöjligt men lägger väll upp en som blev hyffsad iaf =)
Just nu sitter jag och dricker nybrygt kaffe och tänker lite, funderar på om ja ska åka till Mathias ikväll igen, han vill det men vi får se hur det blir =)
Undra vad det blir för väder imorgon föresten, någon som vet?? kan de inte bli sol som de va idag!! sol och varmt, men då ska jag ha rätt kläder på mig så de inte blir as varmt ;)
aa annars så har ja väll inte så mycket mer att säga.. Fick reda på att jag får VG i matte, samma betyg som ja fick i 9an så de va inte så förvånande, men glad blir man ju.
men vi hörs puss!!



Kommentra
Jag har talat: millan

balla leggings fundera själv på att köpa såna men vi får se. hittar du något träd de växer pengar på så säg till mig ;)

KRAM

2009-05-26 @ 22:34:48
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: millan

just de! ska bli lika väder imorn som idag ;)

KRAM igen då ;)

2009-05-26 @ 22:35:15
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: Nenne

Hahahha, det var inte golvbrunnen som luktade, det är vattnet :P Förstår du nu varför jag kallar det för äggvatten och inte kan drika det om det inte har luftats ;D

puss

2009-05-27 @ 00:39:10
URL: http://jageliten.blogg.se/
Jag har talat: jonna

Läckra leggings! Grattis till betyget!

2009-05-27 @ 08:51:32

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0