090521

Godmorgon alla pigga rara och underbara =)
Jag vaknade för ca 1 timme sen och har precis sminkat mig och nu går ja bara runt och lallar lite, ska strax gå upp och äta lite frukost, få nog bli någon fralla med gurka eller något och kanske kaffe eller oboy, vi får se helt enkelt =)
Idag ska jag iaf vara med Mathias så jag ska inte sega hela dan idag som jag gjorde igår även om de va skönt han ju med så mycket bra saker.. Jag städade, diskade, tvättade, badade, lagade mat och aa massa mer, hade även tänkt att sy ihop mina gotlandsbyxor som gick sönder för ganska länge sen, men märkte att symaskinen står på landet, suck-.-
Aja nu ringer klockan att min fralla e klar ;)
puss!!!


Mina nyfixade naglar
(igår)

Kommentra
Jag har talat: Nenne

Såg att du har snott mitt rosa nagellack också. Hur hade du tänkt att försvara det? ;)

puss

2009-05-21 @ 14:15:07
URL: http://jageliten.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0