090517

Vill bara börja med att skriva en sak till "ANONYM", alltså du som skrev kommentaren om krogen och det.. Bara så du vet så va de inte planerat att han skulle på krogen OCH det hade hänt en sak den kvällen så därför stannade jag, ta reda på fakta innan du yttrar dig tack.. =)

Sådär då va de sagt..
Jag kom precis hem från Mathias, var inte tänkt att ja skulle sova där eller jag hade inte planerat det men de hade Mathias bestämt sig för haha!
Vi såg iaf på melodifestivalen hos hans grannar, dom käkade även räkmackor och drack lite, tål ju inte bröd så ja kunde inte äta men de va ju trevligt ändå =)

Klockan ringde vid halv 6 imorse då mathias skulle upp och fixa sig och packa ner det sista innan han sedan skulle till London, kommer ju sakna grabben vafan (a) men det är bara några dagar som tur är ;)
Jag sa iaf hejdå och sen sov jag vidare och vaknade vid 12 då jag gick upp och gjorde mig iordning, sa hejdå till Robert(hans pappa) och Marcus(hans brorsa) och sedan åkte jag hem=)
så kom hem för ca 30 min sen bara och har precis börjat laga lunch, köttbullar och makaroner tihi.
aja vi hörs senare puss!!


Bilder från igår, ser iof ungefär likadan ut idag eftersom jag inte hade med mig ngr andra kläder dit ;p

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0