090402

(x) Städa
(x) Tvätta/ta hand om tvätten
( ) Träna hemma
(x) Laga mat+äta
( ) Sola (inne/ute)


Än så länge har jag gjort över hälften av listan iaf det är väll inte så dumt?? =) Jag har hunnit platta håret också faktiskt ;)
Och nu tänkte jag faktiskt lägga mig i solariet om det finns några poletter kvar som man måste ha =) Men det lär ja ju märka, hoppas bara på att det finns och att dom som säljer(våra grannar) är hemma för nu e jag verkligen sol sugen!
Sedan när ja kommer tillbaks tänkte jag faktiskt träna lite och sedan får vi se vad som faller mig in=)
puss<33


Gammal bild ja hitta på datan som ja inte ens kmr ihåg :P

Kommentra
Jag har talat: Erika

Video inlägg kommer imorgon:) Hur mår du?

2009-05-02 @ 18:43:53
URL: http://lundljung.blogg.se/jikiz

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0