WOHO!

Idag jobbade jag sämst på målerit, va jätte trött och heeelt okoncentrerad så det var näst intill omöjligt att jobba, jag skrapade iaf upp alla kanter så fick ju något gjort.
Matten gick ju bättre där gjorde jag 3 st arbetsrutor fast vi bara skulle gjor en. Men det är för lätt!!! idag räknade vi tal som tex. x+6=10  Så ska man räkan ut vad x är, vafan det ser man ju bara man tittar på talet... shit asså.. :P

Efter skolan åkte jag iaf till stan en snabbis, tänkte först säga till min syrra att hon och jag ska på bio och jag ska betala allt, som födelsedagspressent till henne eftersom hon fyller 23 idag men när jag var där i stan så hittade jag en present som var lite typiskt henne så jag köpte den istället, kan inte skriva vad det är ännu utifall hon skulle råka få syn på det då ;p
jag ska sminka mig lite och platta håret som blev lockigt igen efter det hemska vädret tidigare idag.. regn, fuktigt och mulet uschusch, men nu skiner solen igen!! =)
kanske skriver sen puss!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0