VEM ÄR TÅRTTJUVEN!

Varför e sova så jäklans skönt?? Har precis sovit 2 timmar i min sköna säng och shit vad skönt det är, önskar att man kunde säga att man kände sig utvilad också men det gär ja låångt ifrån, kanske bra det föresten för isåfall skulle ja ju inte kunna sova ikväll ;p
måste säga en sak också!! i förra inlägget skrev ja ju att ja skulle käka en bit tårta, och jag var sjuuukt sugen på det också, verkligen sådär så det vattnas i munnen och man riktigt kan känna smaken, så går ja upp öppnar kylen och tittar in: WTF!! vart är tårtan??! :O  borta =( antar att det är syrran som har vart framme?? ja som va så himlans sugen, va ju nästan så att ja letade upp pengar och gick och köpte en ny men bara nästan haha! ;p
Får väll hoppas det blir ngn god tårta hos Jenny ikväll för ja e fortfarande riiiktigt sugen kan ja ju säga...

Vad ska ni göra resten av dagen/kvällen?? föresten är det någon som vill hitta på ngt kul ngn dag så säg till så fixar vi det! ;) =)
Aja nu ska jag fixa mig lite och sedan ska vi väll äta och dra I think.
puss!

Kommentra
Jag har talat: Millan

wow blev du arg. de va bara kul och skriva diss :)

Nee Ellen skrapade sen slipade vi dem :)

2009-03-31 @ 19:10:26
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: Nenne

Det var mamma som sa att jag fick ta den ;D

2009-03-31 @ 21:41:29
URL: http://jageliten.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0