VAD HÄNDER??! =O

Ja vad händer??! :O =D Allt lättar!! ja mår mycket bättre!! Det känns som saker vänder! Jag vet att jag fortfarande älskar honom men det känns ändå skönt att bara vara kompis med honom och inte mer än så, för nu tjaffsar vi ju inte och sånt..
Det kanske är en tillfällighet att det nyss lättade från mitt bröst, men jag njuter av lättnaden ändå!!! =) Får väll njuta så länge jag mår bra(peppar,peppar) haha!
Tror det beror MYCKET på alla nära och kära som stöttar mig och alla som nu ikväll fått mig att skratta gång på gång haha (a)
Tror dethär blir mycket lättar än vad jag räknat med.
Ja menar jag kan ju älska mathias även om vi bara e vänner, så när kärlkeskänslorna släppt helt lär ju allt kännas som vanligt, eller?? =) Vi säger att det är så iaf (a)
Tror jag väntar ett tag innan jag skaffar ny pojkvän, vet inte hur länge men längre än vad jag väntade mellan tobbe och mathias, bara för att vara säker på att inte bli lika sårad igen..
Även om många killar faktiskt visat intresse sen ja dumpade mathias ;p
aja nu ska ja bara social på msn igen
puss fuckers!!! =)
<3



Ser ju förfan surig ut på den men de är ja inte;p e iaf en bild från i typ fredags ;pp

Kommentra
Jag har talat: jonna

Det e härligt att vara självbo o kärbo fundera på dem du! Då får man precis som man vill; frihet, sex, närhet, vänskap, skratt, ja allt när man vill...

2009-03-24 @ 20:11:09
Jag har talat: Millan

men mamma!!



njuut gumman, men du kommer få njuta länge. för så länge du är intill mig har du aldrig trååk you knooow ;)

2009-03-24 @ 22:09:46
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0