UT MED DET GAMLA IN MED DET NYA...

Eller aa jag har inget nytt att stoppa in men just nu håller jag på att städa ut det gamla vilket betyder att jag håller på att "städa ut matte".
Jag har städat, packat ihop hans grejer, slängt hans tandborste han hade här, lagt bort hans täcke, håller just nu på att tvätta alla täcken och lakan och allt, ska damma, damsuga, torka golv, putsa speglar, aa allt där han varit, få bort lukten av honom, allt... sen ska jag bada, ta ansiktsmask och massa mer..
Det är jävligt tufft att städa bort allt ska ja säga för det känns verkligen att allt är över... Som att någon dött.. någon som aldrig mer kommer tillbaks, men i dethär läget är det väll förmodligen någon som jag aldrig mer släpper in...
Det här har trotts alla våra bråk och tjaffs varit en av dom bästa 3 månader i mitt liv faktiskt, tro det eller ej...
Vet inte om ja orkar skriva så mycket mer, har inte samma lust kvar länge.. ska träffa honom imorgon och byta tillbaks grejer, får väll se hur det gå somsagt, eller aa snarare hur det känns, och om vi kan fortsätta som vänner eftersom vi trotts allt, jobbigt nog går i samma plugg, kan ju skriva om det imorgon om jag orkar.
Vet att det är väldigt deppigt nu,  och jag kommer förmodligen inte skriva så mycket för jag kommer nog inte orka göra så mycket, men håll ut, allt vänder snart e den vanliga, glada och posetiva Jennifer tillbaks igen.. men just nu vet ja inte vart hon är.
Tack iaf vänner och familj för allt!!!!
puss<3

Kommentra
Jag har talat: Anonym

Förlåt, men måste bara säga.

Vad var det jag sa....

2009-03-23 @ 10:13:56
URL: http://kingofyou.blogg.se/
Jag har talat: Anonym

ja tänkte också säga de ...

2009-03-23 @ 10:26:57
Jag har talat: Nenne

Men jävla idioter! Håll käften om ni inte har något vättigt att säga, tror ni inte att hon har det jobbigt nog? Kom i alla fall fram med vilka ni är om ni ska säga något! Stick här ifrån era low-lifes!

Jag älskar dig syster <3

2009-03-23 @ 15:32:21
URL: http://jageliten.blogg.se/
Jag har talat: jonna

Vilka fega kryp ni e som inte vågar stå för vilka ni e??!!! Kryps tillbaks dit igen e ni snälla... Du e special o förtjänar oxå att behandlas specialt. Du e helt fucking underbar! Du kommer tillbaks o då med råge... För du e Jennifer o du rockar fett syster...

2009-03-23 @ 20:20:22
Jag har talat: Anonym

men är ni blinda eller? du ser ju vem som skrivit så hur annonymt är det då?

2009-03-23 @ 20:26:52
Jag har talat: Nenne

Men du var då mig en riktigt kaxig typ. Den första kom ut med bloggadress, ja. Men den andra då?

Sluta håll på, sköt ditt istället!

2009-03-23 @ 22:11:52
URL: http://jageliten.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0