TACK!!

Måste bara få tacka alla som funnits här för mig under denhär tiden, framför allt Matte från gbg, Adam, och Erik!!
Det är ni som hjälpt mig mest och som jag kunnat prata med mest, och om ALLT, kunnat berätta exakt hur jag känner och ni har förstått!

Matte - Det har varit helt underbart att ha dig här att prata med och du har verkligen fått mig på andra tankar och att kunna se på saker på ett annat sätt.
Och att du varje dag har hört av dig på något sätt och frågat hur det är och verkligen hållt kontakten, och jag vet att jag kan ringa dig närsomhelst när det är något och prata med dig. Och det känns riktigt bra att ha dig där, som stöttar mig =)
tack!!=)

Adam - Har kännt dig i flera år nu och även om vi knappt träffas längre så e du fortfarande samma person emot mig =) Du är som en syster för mig(ta inte illa upp men det är så det är haha!)
Du finns alltid där och ger mig alltid så kloka svar! I många lägen tar du liksom orden direkt ur mina tankar, asså du säger precis vad jag tänker, på ett sätt jag aldrig ens skulle kunna förklara. och vet att jag alltid kan höra av mig till dig också =)
tack!!

Erik - Du har väll inte funnits där så mycket egentligen, men allt du sa igår och detdär med vem man älskar och aa du vet allt.. Det var liksom så sant, du är den ända som säger emot dom andra! Tror det kan bero på att du vart i en liknande sitution och vet hur man mår och vad man tänker.
Allt du sa igår fick mig att ändra vissa tankar jag har!
tack! =)


Det finns ju många till som funnits här för mig också men inte på samma sätt denhär gången men tack till er också! =)
Mår iaf mycket bättre nu när jag fått prata ut om problemen som uppstått!! =)
puss!!!



Kommentra
Jag har talat: Patrik

Tack så mkt Jennifer!!riktigt skönt=)kram

2009-03-12 @ 21:28:15
URL: http://jezzicabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0