Städkväll ;p

Igår kväll efter jag bloggat så fick jag värsta kicken så jag började med att ta hand om lite av tvätten, sedan rensade jag bland skorna på övervåningen, efter det tog jag hand om den sista disken och torkade av i köket, sedan så limmade jag ihop ett par av mina skor som gått sönder, och nej jag e inte fattig men skorna e så sköna(a) sedan limmade jag ihop en negress-hand som jag har på mitt rum som jag fick av julia i julklapp eftersom det är ett minne från förut och den råkade gå sönder här om dan, sedan så dammade jag hela övervåningen och putsade speglarna :O

Efter det gick jag ner på mitt rum där jag tränade magen i min träningsstol tills jag inte orkade mer och sedan hoppade jag in i duschen, så vid 1 tiden gick jag och la mig, vaknade vid 4a av att mathias smsade och vid 5 gick jag upp och öppnade dörren åt honom, då gick vi direkt ner och la oss och sov =)
Vi sov till typ 12-tiden och sedan låg vi kvar och drog oss till ca 13, när vi kom upp hade camilla gjort kaffe åt mig, vilken ängel hon är! =)
Nu har vi ätit och jag har åter igen städat upp i köket efter och hängt tvätten, satt igång torktummlarn och satt igång en ny tvättmaskin, bra jennifer!! =)
Nu ska jag dammsuga och torka golven på hela övevåningen och sedan hoppa in i duschen och göra mig iordning för jag kanske ska ut och lämna ut lite cv igen och sedan kanske gymma om jag orkar.
aja hejdå=)
puss<33

Kommentra
Jag har talat: Nenne

Du måste ju ha slagit i huvudet eller nått!

2009-03-07 @ 23:57:17
URL: http://jageliten.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0