SÖNDAG!

Nu har jag precis städat klart rummet, städat, dammat och dammsugit, och självklart tagit ut all gammal disk. kände bara hur äckligt det var att komma in i rummet och att det inte alls kändes trevligt att komma hem till det, och sen när jag såg att mitt bord breve sängen var dammigt blev det ännu mer äckligt eftersom jag ligger ju precis breve det och då känns det som man andas in detdär dammet, uschusch, då de va iaf skönt att få allt rent och snygg igen! =)
Och sen har ja själv också duschat och nu plattat håret så nu är allt rent till och med jag haha =)
Mathias komemr hit lite senare, han ska äta här och sedan blir det väll till att titta tv och mysa, kanske ska titta på beck som går ikväll, någon som vet vad det är för avsnitt?? va det inte typ: det tysta skriket eller något??

Jag ska iaf gå och lägga undad plattången och det snart innan mathias kommer, har ingen aning om när han kommer för när jag bad honom messa när han är påväg så sa han att de får bli en överraskning, hjälp! haha, men som tur är har jag redan plattat håret nu och sminka mig behöver jag inte göra eftersom vi inte ska iväg någon stans =)
bjuder på en bild på mig från gårdagen då =)
puss<33


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0