SOLSOLSOL!!! =D

Solen skiner, himmlen e blå, vad det är skönt att leeva då (8)  aa eller hur nu den sången går haha!
Men guud vad härligt det är med sol!! hela stockholm lyser ju upp!! man märker verkligen på alla människor och på sig själv att det är sol ut för alla är så himlans mycket gladare! Det sägs dock att det ska snöa imorgon =( hoppas det är fel!!! hoppas dethär vädret håller i sig nu!!
Alltid på morgonen så brukar jag stå inne och vänta på tåget vid perongen tills det är ca 2 min kvar då brukar ja gå ut och gå längst hela perongen eftersom jag ska sitta längst bak, men idag kom ja till stationen 07:50 och tåget skulle gå 57 så jag gick ut på en gång och ställde mig i solen och guud så skönt det var!!! Nu vill ja ha sommar!!
Dagen började prima och vid 12 tiden när vi slutade målerilektionen fick vi reda på att idrotten var inställd så vi kunde åka hem!! =D Jag åkte raka vägen hem och gräddade pannkakor mums! blev så sugen på det när jag satt i solen och väntade på bussen så varför inte göra det då, det är ju så enkelt och snabbt =)
Ikväll kanske mathias sover här, det skulle vara ett perfekt slut på en perfekt dag men annars sover han här imorgon.

Igår va jag ju och firade syrran som fyllde 23!!! =) Vi fikade och pratade och sedan öppnade hon presenterna, kul att du tyckte om min pressent! =)
Ska titta om jag kan hitta någon bild på den sen så alla andra också kan se men just nu har jag ju glömt kameran hos Syrran smart som jag e! =) Det ända bilden jag har är på den här sötisen!! =)


Måste berätta en till sak om i skolan idag.. När jag kom in till målerit i måndags tror jag det var efter lunchen så såg jag att min verktygslåda var helt "inslagen" i tejp... *suck* och vem kunde gjort det då?? jo inte minder än JT i måleri 2:an så idag tog jag min hämd och gjorde tillbaks!!! fick även hjälp av camilla och ellen så det gick snabbare, thanks bitches haha =)

Min låda...                              JT:s låda!! mohaha!



Sen slutligen en bild på mig från idag =)
Skit ful men jag bjuder på den ändå ;p



Kommentra
Jag har talat: Millan

hahahahaha!

vi började våra inlägg på samma sång (:

2009-03-18 @ 20:04:57
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: Nenne

BAJS, om det snöar imorgon!

Och du är inte alls ful =)

2009-03-18 @ 20:32:54
URL: http://jageliten.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0