SOL!! =)

Shit vilket härligt väder!! när man är ute och väntar på bussen är de fortfarande lite för kyligt men när man sitter på bussen med solen i ansiktet och värmen som uppstår så är det så skönt!!! hoppas inte dendär jäklans snön kommer tillbaks nu för då blir ja ju nästan arg!!

Idag i skolan har ja fortsatt tapetsera i mitt bås men är inte helt klar än, ska strax äta en tårtbit som e över sen i söndags och sedan ska ja nog sova lite middag, ikväll ska vi nämligen till några kompisar till familjen och fira en som fyller år så då kan ja inte vara såhär galet trött..
aa tänkte inte skriva så mycket mer ville bara tala om att ja lever och mår bra eftersom ja kanske inte kommer orka uppdatera senare..

Just måste berätta en sak bara, när ja väntade på bussen i barkarby så klev de ut en mamma och pappa men ett barn i en ligg grej och sen en vagn, och pappa kom bärnades på dottern och man såg att de droppade någnt från honom så satte han ner unge på bänken breve mig och då ser man att ungen har spytt ner hela sig själv och hela pappan!! också sätter dom ungen PRECIS breve mig, sedan börjar dom torka av med papper som dom sedan slänger direkt på marken så dom fyger runt runt ens fötter, trodde nästan ja själv skulle spy, för det första dom kunde ta bänken som va ledig, för det andra dom kunde slängt pappren i papperskorgen breve!! usch vad äckligt det var, och nu när ja tänker på det mår ja illa igen ;p
aja ha de bra! puss!


Bjuder på en flumbild från någon dag sen..

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0