skolan

Nu sitter jag vid datan i skolan på engelska lektion, ska strax skriva en uppsatts så önska mig lycka till! =)
Får se om jag skriver ikväll, ska iaf först gymma efter skolan och sedan sola.. Jag och camilla e själva hemma i järfälla ikväll så vi ska laga tacos och äta tsm sen får vi väll se om vi orkar hitta på ngt eller om vi tar det lugnt =)
Mathias kanske kommer till mig efter jobbet vid 5 på morgnen och sover där (a) haha allt för att träffas. nu måste jag börja skriva.
puss<3

Kommentra
Jag har talat: Nenne

Vart jobbar han som har sånna tider?

2009-03-06 @ 14:38:38
URL: http://jageliten.blogg.se/
Jag har talat: Anonym

burger king på medis

2009-03-06 @ 16:38:09

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0