SKOLAN!

sitter just nu i skolan och har haft svenskalektion, skrev klart hela uppsattsen på en lektion så duktig har jag vart idag också =) det går bara bättre och bättre, och när det går bra blir det ju kul!! =)
På måleri-teorin vi hade imorse så lärde jag mig inte ett piss, våran lärare går bara igenom samma saker hela tiden så vi får bara lära oss saker han typ redan gått igenom för kanske 3 lektioner sen men som han glömt.. *suck* menmen vad ska man göra..

Maten idag va ju RIKTIGT äcklig, ska lägga in bild på det senare när jag kommer hem för det var verkligen snusk! Både min syrra och mamma undrade vad fan det var när jag mms:ade bild på det till dom.. Hur kan skolan servera något så äckligt och förvänta sig att vi ska äta, båda mamma och syrran sa att dom aldrig skulle kunna tänka sig att äta det, ni ska få se sen ikväll alltså, usch kan inte sluta tänka på det ;pp

Nu slutar vi snart för att våran engelska lektion är inställd! jääjj fett skönt! på en fredag också!! =) Ska dra direkt till gymmet tror jag, har redan lite träningsverk i magen men det bryr vi oss inte om haha.
Nu ska johannes(våran svenska lärare) gå igen om någon så måste sluta skriva.
puss!<3

Kommentra
Jag har talat: Mikaela

Träningsverk i magen är bäst, man känner sig duktig :D

2009-03-13 @ 13:19:12
URL: http://mikaelaedelryd.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0