skola, fågel, ont med mera(a)

Hjälp e det redan torsdag?? :O Fredag imorgon fan, j*vlar vad tiden rinner på fort, den här veckan har ju bara svishat förbi känns det som?? ;p ändå känns det inte som att det var i måndags jag var barnvakt :o det känns dom typ 2 veckor sen, för det var i måndags va?? hm nu blir jag förvirrad så nu byter vi samtalsämne (a) haha!
Tack camilla för det lilla blogg tippset ;) men det är svårt att hinna med att blogga ofta nu när jag har lilla Mathias, men vafan jag får väll ta mig i kragen och försöka bli bättre igen, hur låter det?? ;)

Idag vaknade jag och halsen var värre, eller iaf rösten kunde knappt prata, lät som en skata som höll på att kvävas eller något, på tal om skata aa eller fåglar, på min grannes tomt finns ett träd och det sitter fast en liten fågel i det, tror den sitter fast med foten, hur som helst kommer den inte därifrån utan bara flaxar med vingarna, tycker jätte synd om den men jag vet inte om jag ska göra något åt det eller om jag ska låta den sköta det själv (vilket den inte verkar klara) Någon som vet hur jag ska göra? (a)
Aa det blev en liten avstickare där, iaf så hade ju matte sovit här så han pussade hejdå och drog iväg till skolan eftersom han började klockan 8, jag själv gick upp strax efter och gjorde mig iordning och sedan åkte jag till skolan, hade egentligen engelska första lektionen men nästan ingen från klassen var där + att vi inte skulle göra något viktigt så jag följde med matte och hjälpte honom att göra en uppgift som han missat och låg efter med =)
Sedan var det svenska då vi började prata om källkretik tror jag (a) då var klockan vid 11 och huvudvärken kom krypande, oh no tänkte jag, hoppas den går över, tog en Alvedon senare vid lunch men inte hjälpte det...
Matte senare som jag jobbade på riktigt bra på idag, bebis-nivå är verkligen kappitlet vi håller på med nu är, shit asså förstår inte hur det kan vara så lätt :S
Iaf så efter skolan skulle ju jag och camilla gymma men hade så jävla ont i huvudet och i halsen plus en jobbig krupp-hosta som gör skit ont i typ luftstrupen så jag valde att åka hem för att vila, och camilla valde detsamma så vi åkte hem till oss själva istället.
När jag satt på tåget så tänkte jag för mig själv och då kom jag på det! Jag har inte druckigt en endaste droppe kaffe idag, kan det vara orsaken till min huvudvärk kanske?? Aa det lär vi ju märka eftersom jag nu sitter här med en kopp nybryggt kaffe med mjölk, få väll dricka upp den och vänta ett tag och se om det släpper, hoppashoppas!! =)

Jag har även precis tagit hand om disken och nu tänkte jag tvätta lite, skriver kanske mera sen puss!


Bilden är väll någon vecka men alltid roligare med bilder i inläggen :)

Kommentra
Jag har talat: Millan

de va 2 veckor sen vi var barnvakt lilla gumman :)

men du får blogga även fast han är där de tar liksom inte timmar utan 10 minuter. han får vänja sig!

Inte bra! hoppas de går över snart. Jag hade ju sådär för någon vecka sen, kommer du ihåg de?

Puss på dig

2009-03-05 @ 17:47:49
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0