SJUKT IRRITERAD PÅ ALLT!(a)

Så då har jag precis kommit hem och gud vad irriterad jag är!! men snacka om att jag e irriterad på småsaker haha!!

Skolan idag gick väll bra fram till halv 10 rasten, efter det var jag helt okoncentrerad och fick typ ingenting gjort på målerit, plus att jag blev mulad och puttad i snön av mathias på rasten!! :@ hahaha =) Så byxorna blev blöta och leriga så ja inte kunde ha på mig dom sen, och att stå och arbeta i jeans är ingen höjdare då kläderna kan förstöras.
Istället för att jobba då efter lunch så busade jag och camilla (a) vi tejpade kranarna inne i tvättrummet så att strålen sprutar rätt på en när man sätter på den hihi(a) hoppas ngn gjorde den tabben mohaha (a)

På matten jobbade jag iaf riktigt bra och blev klar före alla andra, wie!!
Sedan efter skolan åkte jag till stan för att hitta present till äldsta syrran som fyller 23 imorgon, men tror ni det gick bra eller?? nej klart som fan det inte gjorde!, man hittar ju INGENTING, plus att det var då jag började bli irriterad, först för att håret började fucka totalt och började bli electiskt och sånt skit och ni ska bara veta hur störande det är!! sedan alla männiksor som trängs, puttas och knuffas, killar som tror dom är snyggast i stan kommer och raggar på en fast dom ser ut som kräk svenska kunde dom knappt heller för det delen så man förstod ju typ inget.. sedan alla jävlar som glor, fulla tåg så man måste stå och trängas, tanter som leker unga och ännu mer människor som GLOR! shit asså varför glor hela världen!!!!!! Man har ju lust att fråga om dom inte har tv hemma alltså det är sjukt.
Sen en till småsak jag störde mig på var när folk började resa sig upp och verkligen tränga sig mot dörrarna fast att det va typ 3 minuter kvar innan nästa station, vafan sitt kvar tills tåget nästan stannat så slipper man trängas, puttas och knuffas!!! :P

Hoppas jag hinner lugna ner mig innan mathias kommer så det inte går ut över honom för det vore la kanske inte så snällt?? ;) vi ska dippa chips, onyttigt på en måndag kanske, men egentligen skulle vi käkat chipsen igår men vi hade inga dipper och det blev så jävla torrt utan dip så vi sparade dom tills idag istället så nu har jag köpt diper=)
När jag var i stan köpte jag föresten en hårspray och 2 ansiktsmasker till mig själv, får se vad jag lyckas klura ut till syrran, någon ska det ju bli.
så nu behöver ni inte läsa mer ;) men vafan kommentera!! vad har hänt med er ni har ju slutat helt nästan, börja igen!! =)
puss<33


Kommentra
Jag har talat: Fia

Nu har jag ytterligare en bloggtävling hos mig, Det är jättelätt att medverka i tävlingen, välkommen att delta!

2009-03-16 @ 19:19:06
URL: http://www.metrobloggen.se/FiaOfSweden

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0