SHOPPING!! =D

Nu har jag precis kommit hem från många timmars shoppande på stan =)

På idrotten hade vi ergonomi, vi fick alltså "lära" oss hur man ska tex lyfta saker, sitta rätt vid skrivbordet och massa sånt man ska tänka på när man jobbar för att inte få skador och sånt, det var lätt och ganska kul eller aa kul och kul va väll kanske inte riktigt rätt ord men det va ju itne jobbigt iaf=)
Efter idrotten åkte jag direkt till stan där jag mötte camilla och patricia,  Patricia behövde åka efter en liten stund bara men jag och camilla fortsatte, och shit asså hela pengen e nästan slut, tänk vad mycket saker det finns och vad länge sen det var man shoppade på riktigt!!!! Tänk om man skulle ha hur mkt pengar som helst, skulle man ju kunna köpa maaaassor av saker!!
Vi såg även Linda Rosing och hon handlar ju på H&M och sånt, hade ingen aning om det, trodde hon typ bara köpte märken och shit eftersom hon har pengar menmen det va lite kul att se =)
Sedan åt vi lunch på McDonlads då vi var riktigt hungriga!!

Mitt hår har varit kaos idag och har blivit elecktriskt hela tiden så ska strax hoppa in i dushen så det kan bli normalt igen! sedan ska jag torka och platta håret och sen på med lösnaglarna =) Klippte ju av mina naglar nyligen för jag inte orkade med dom, orkade inte måla och fila hela tiden så bestämde mig för att köpa lösnaglar igen, kommer nog bli skönt! =)
I nästa inlägg kommer bilder på vad jag shoppade men nu kommer lite olika bilder från senaste.


Dagen outfit



Bus med millan..



Bus i skolan..

Kommentra
Jag har talat: pattii

asså HAHAHA !! killen som tuggar mackan e sååå klockren!!!!!!!!! HAHAH

2009-03-25 @ 20:18:32
Jag har talat: Millan

hahaha ruuligt (:

Fina bilder, tack för instängningen...

2009-03-25 @ 21:25:12
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0