seg dag.

Så nu har jag ganska så nygligen kommit hem från camilla, fick skjuts med pappa eftersom han jobbar i närheten så kom han och hämtade mig på vägen hem, riktigt skönt att slippa sitta och åka buss och tåg och framför allt i det här vädret, hade vart en annan sak om det var 25+ och sol men nu är det nästan motsattsen till det ;p

Det blev inge gym idag då både jag och Camilla var riktigt sega och ingen av oss orkade verkligen inte så vi tar det förmidligen imorgon efter skolan istället =)
Jag har precis tagit en varm och skön dusch och sitter nu i min rosa sköna morgonrock och en handuk lindad i håret =)
Varken jag eller Mathias har något att göra och har riiiktigt tråkigt så vi bestämde oss för att han skulle komma hit och sova här trotts att jag börjar skolan imorgon och han är ledig, så han får ju inte direkt ngn sovmorgon om han inte stannar kvar här själv efter att jag gått imorgon menmen det är hans val hur han vill göra =)
SÅ snart ska jag väll torka och platta håret, smörja in mig och sätta på mig några kläder, tänkte förska hinna noppa ögonbrynen lite också och kanske sminka mig litelite men det får vi se hur det blir med det ;p
nu ska jag iaf dra, ska ju hinna äta lite också, det blir sallad och kycklingklubbir idag =)
puss<3

Kommentra
Jag har talat: Millan

Imorn efter skolan blir det gymmet.

Gå och lägg dig i tid bara :)

2009-03-02 @ 18:36:46
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0