seg dag..

Lördag kväll och jag sitter här i mjukiskläder och är osminkad, ser alltså ut att inte hända så mycket ikväll för min del, skönt för några kanske, men enligt mig är det boooring..
Efter förra inlägget så gick jag ju och dammsög hela övervåningen sedan torkade jag golven och trappan, var precis klar då mamma och pappa steg innanför dörren, och gissa om dom blev förvånade?? ;)
Fick winiegum(eller hur fan det stavas) av mamma och pappa och fick även duschgrejer i en typ nessesär-påse eller vad man ska säga =)
Sedan sa mamma även att hon ska dra bort lite från pengarna jag e skylldig henne bara för jag hade gjort så fint, jääjj det lönade sig!! =) Just nu är jag bara skylldig henne 300 så får jag se sen hur mycket hon drar av =)

Det blev varken gym eller dela ut cv idag för gymmet stängde 16 och outlet 17, syndsynd menmen det finns fler tillfällen =)
Imorgon ska jag somsagt jobba vid 2-tiden tills vi e klara, jag och camilla ska nämligen städa en lägenhet, och då menar jag storstäda för att dom ska flytta därifrån så allt från golv till tak ska städas.
Tråkigt kanske ni tänker men där har ni fel! Det blir vad man gör det till, sätter man på hög musik, dansar runt, skrattar och skojjar samtidigt så blir det inte så tråkigt som man tror trotts allt ;)

Trotts att jag nästan tappat luktsinnet helt nu när jag e förkyld så känner jag hur gått det börjar dofta här, tror pappa börjat med pizzan!! =D vi ska nämligen käka hemma gjord pizza idag, mums!
aja nu ska jag gå ciao! =)
puss<33


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0