RESTAURNAGEN!

Måste börja med att berätta om tågresan påväg in till stan, för jag satt helt seriöst och garvade för mig själv på tåget! jag kunde bara inte hålla mig :O Var nämligen 2st "gubbar" ena kanske va 30-något och andra va väll kanske 50, och dom satt och diskuterade massa saker framförallt tjejer, och deras diskutioner och åsikter va det roligaste/sjukaste jag hört på läänge!! Ena t.ex. han som va ca 30 satt och deppade över att han blivit dissad av några tjejer i 15-16års ålderna, dom hade tydligen sagt: vi umgås inte med dig om du inte köper ut till oss, hanhade tagit mycket illa upp på det och satt och klagade till sin kompis och frågade om han gjort rätt som sa att han inte ville ha med dom att göra då.
Hhahahaha tror han seriöst att några tonåringar vill umgås med honom för dom vill vara vänn med honom?? haha!!!
Och de andra satt och stöttade honom och snackade om att tjejer har så konstigt sätt att bete sig, och att allt han va ute efter va att ha en tjej att kramas och mysas med och älska, haha leta efter ngn i era egna ålder???
Sen utbrister 50-åringen: Varför ska det vara så svårt för tjejer att vara underbara?? vad är det svåra??
och då fick ja ett nytt skrattanfall HAHAH som att han var underbar?? båda va typ alkholister eller början på att bli iaf, aa sen sa dom mycket mer knas som jag bara garvade åt. Dom märkte efter ett tag att jag satt helt själv och garvade åt dom så jag låtsades smsa men lyckades ändå inte lura dom, sen fick ja beröm för mina skor av dom, men när dom sedan började flörta med mig och sa att det var en sån som mig dom ville ha så va de inte lika kul längre för ja blev grymt äcklad men somtur va så skulle ja av då!! =)

Kliver av i Centralen och kommer knappt upp för trappan vid hötorget för det blåser så jävligt och slask överallt, jag drar på mig luva och drar upp jackan helt sen halvspringer jag hela vägen till restaurangen där resten väntar =)
Vi åt jätte gott och hade jätte trevligt,hade dock känts bättre om en till person va där... en speciell person, men så är inte läget direkt menmen..
Restaurangen vi var på heter Mongolian Barbique och har ni inte varit där så är det verkligen ett ställe att rekomendera!
Dom har en buffe där inget är tillagat än, så går man och plockar på sig vad man vill ha och när man e nöjd så går man till en som häller på såser och väljer hur starkt och så man vill ha och sedan ställer man tallriken till dom som lagar maten så fixar dom den framför ens ögon och sen får man tillbaks den helt nylagad =)
Och efterrätten är också som en buffe som består av glas sen massa olika frukter, både färska och konserverade eller vad man säger ;pp
Som förrätt får man en slags soppa, ja e itne så förtjust i den men det finns säkert folk som är ;)



puss<3

Kommentra
Jag har talat: jonna

Låter gott! Kyckling sallad o ungspotatis vitlöksbröd hade vi idag till middag, mums...

2009-03-28 @ 17:18:31
URL: http://[email protected]
Jag har talat: Emma

Han är min bror, haha :D du är typ barndomsvän/flickvän va? hahaha

2009-03-28 @ 18:06:09
URL: http://emmakarke.blogg.se/
Jag har talat: Emma

Yes, det är på Cathas sida haha :) Vi håller ifs på att flytta isär nu men han är föralltid min bror ;D

2009-03-28 @ 19:06:03
URL: http://emmakarke.blogg.se/
Jag har talat: Millan

för lång text orkar inte läsa (a)

2009-03-28 @ 21:16:55
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0