rättelse*

Jag kom  precis på det!! det var inte i måndags jag var barnvakt det var förra måndan men det känns ändå myyyycket längre sen vafan :O det har liksom redan snart gått en hel vecka sen vi började skolan igen, aja det är väll bra att tiden går fort för då blir det påsklov snart! =D


Bara jag som tycker att denhär jävla snön ska bort nu?? När jag drog upp persienerna(vet inte hur det stavas(a)) imorse och såg att det var typ halft snöstorm började man ju fan nästan böla, nej men det var garanterat ingen vacker syn iaf..
Nu tänkte jag skriva att solen strålar med det gör den inte längre för den gick precis i måln haha, men den har lyst in genom fönstret här ett tag och det är riktigt skönt, känns som våren e pågång men varje gång jag känner så, så är det typ 10cm snö dan efter igen, menmen sok vill vi ha, visst?? =)


Kommentra
Jag har talat: Sandra

Sv: aa, så brukar det vara för mig också :)

2009-03-05 @ 20:52:56
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0