PRESENTER MEDMERA.

Då har ännu en dag susat förbi och snart är det dax att göra sig iordning för sängen, det är ju upp klockan 5 imorgon igen..
Idag har ja ju firat födelsedag låångt i efterskott, fick lite presenter och blev jätte glad och nöjd för allt, jag fick en skit bra lattevisp från OBH nordica, och den e verkligen grym, och mjölken håller sig skummad hela tiden efter man vispat den! använder man vispen från ikea så försvinner ju skummet på typ 10 sek ;p
Sedan fick jag former och sånt så man kan göra små söta former i kanel ovanpå den vispade mjölken till t.ex. kaffe latte, och till det fick jag "bägare" och så till kanel och till socker =)
Sen fick jag även en godsedjurs sköldpadda eftersom jag gillar sköldpaddor, och en rosa kudde som passar super bra i mitt rosa rum!!
Så tack så jätte mycket frida, Jennie, sara, mimmi och stefan, allt var mycket uppskattat! =)
Tyvär så hade ja inte kameran hemma när ja gjorde min latte och mobilen har ja lämnat in på lagning igen så kunde inte ta ett kort men nu har ja fått hem kameran så får ta ett kort när jag gör latte nästa gång så får ni se hur bra det blir!! =)
Och nu när ja fått hem kameran från syrran så kommer förhoppningsvis mera nya bilder med bättre kvalite.
menmen nu ska ja kolla runt lite i bloggar och sedan kanske fixa mig för kvällen eller något.
puss!


Kommentra
Jag har talat: Linn

Visst, Vispen är perfekt för en god Vanilj Latte (:

Om du gillar Vanilj Latte så tänke jag säga att du kanske vet kanske inte att man kan köpa sin egen "vanilj" På EH ( espressohaous ) Eller i endel vanliga mataffärere. toppen på Latten!

2009-03-30 @ 10:30:45
URL: http://kingofyou.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0