PARTY!!

Har precis kommit ut ur duschen och fått på mig lite kläder, ska strax börja sminka mig och göra mig iordning.
Kanske ska till min gudfar idag och fika då han fyllde år igår men vi får se det beror helt på hur mycket klockan är när mamma och pappa ringer.

Ikväll blir det iaf fest hos timmy som fyller 17 imorgon, niice visst?? =)
Igår blev det en mysig kväll med  jimmy, timmy, mackan, gurkan, wille, camilla och mig =)
Vi tittade på 2 filmer och småpratade lite, länge sen man bara umgicks utan att riktigt göra något så det var nice =)
aja nu ska sminket på.
puss<3

Kommentra
Jag har talat: Millan

ja de är nice! Party Party

2009-03-14 @ 14:01:31
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0