NY VECKA, NY DAG, NYA TAG! =)

Sådär ja då har ja precis kommit hem från en lång skoldag, och shit vad bra jag har jobbat!! =) tapetserade halva rummet men mösterpassning och jobbade på matten!! till en början iaf sedan gick de över styr och vi blev flum istället =)
Träffade Mathias idag i skolan och vi hade en normal konversation för en gångs skull sen förra lördan..
Han ska sova här, vi ska titta tv, prata och umgås, som vänner då alltså så får ju se hur det känns och så.

Jag ska iaf snart lägga mig i ett varmt och skönt bad och bara koppla av!! såå skönt det ska bli, var länge sen ma badade bara för att koppla av faktiskt så det ska bli skönt, kanske tända några ljus och sånt?? =)
Först och främst måste ja iaf hänga tvätt och sätta igång en ny maskin, och nu camilla kmr du bli glad för ja ska nämligen tvätta den svarta koftan så du kan låna den sen som du tjatat om i år och dar haha!!


Latte jag gjorde till mig och mammsen igår! mums!
ngn mer som ska ha?? ;)
älskar mina nya lattesaker!!

Kommentra
Jag har talat: Millan

ÄNTLIGEN!! Om vi solar på torsdag så kanske jag kan sova kvar så bjuder du på en latte och vi får ensam tid :)

puss

2009-03-30 @ 17:15:34
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: Anonym

bra då säger vi så. Vi ses i skolan imorgon bitti!

puss

2009-03-30 @ 17:39:20
Jag har talat: Anonym

Då är vi två!

Hoppas då du prövat Latte på Sandys, dock inte lika gott som EH eller Waynes men det är budget dom tider man inte har några pengar ;)

XL latte 20 kr (:

2009-03-30 @ 17:58:45
URL: http://kingofyou.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0