myskväll =)

Sorry för dålig uppdatering igen men skyll på Mathias hahaha(a) Kan inte blogga när jag e med honom ju, kommer förhoppningsvis gå bättre när internett till min laptop e fixad =)

I fredags vet ni som läser bloggen förmodligen att jag inte mådde så välldans bra, alla vet dock inte varför men det är inget jag tänker ta upp här för så mycket tänker jag inte öppna mig för vem som helst ;p Pratade iaf med vänner den kvällen och många av vännerna hörde även av sig på kvällen bara för att kolla hur det var med mig, så söta ni e alla underbara vänner som faktiskt bryr sig, man känner verkligen hur mkt man e beroende av sina vänner i sånna lägen..
Senare på kvällen pratade jag även med mamma, jag berättade inte allt men hon pratade med mig och gav mig lite råd och sånt, så tack för det mamma! Och tack även Jonna för dina fina kommentarer =)
Alla fanns verkligen där för mig den kvällen, alla utom en, den personen som borde funnits där just då menmen thats life..
Det var näst intill omöjligt att sova först men tillsisst gick det och skratta inte åt mig nu men jag hämtade faktiskt ett godesdjur som jag fick när jag föddes som jag har haft med mig hela livet och la breve mig i sängen :$ Vet inte varför men på något sätt kändes det bättre och efter lite till snyfftande så somnade jag äntligen,

När jag sedan vaknade dan efter så kände jag mig lite nedstämd men efter en frukost med mamma och syrran och sedan en timme på gymmet och några minuter i solariet så blev allt mycket bättre =)
Sedan igår efter solandet så kom Matte och vi myste och hade kul, Mathias från göteborg ringde även lite senare bara för att åter igen se så att saker och ting löst sig, tack så mycket broor!! =)

Nu ska jag och camilla ha myskväll med grönsaker, 3 olika dipper, powerking och filmer(High School Musical 1, 2 och 3!)
puss!!<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0