MELAA MAT? -NEJ TACK PLOPPMÄTT!

shit alltså vad mätt jag ääär!! Har precis ätit lunch som Jonna lagade, tack så mycket, mättande som f*n var det iaf haha =)

Skolan började 9:40 idag men engelska prov, jag hade inte pluggat ett piss men jag tror det gick bra ändå kändes så iaf =) sedan skulle vi egentligen ha 3 timmars hål och sedan matte eftersom svenskan var inställt, men vi flyttade upp matten istället och hadde matte i kanske 30 min så det var ganska så onödig dag idag iaf ;p
När vi slutat åkte jag och camilla hem till henne där vi är nu.
Om lite mer än en timme ska vi till frisören, camilla ska klippa och färga håret och jag ska bara klippa topparna så mitt hår växer ännu snabbare=) det växer riktigt snabbt reda men vill att det ska bli ännu längre ännu snabbare!! =)
Sen kanske jag ska köpa färg och färga hemma någon dag men vi får se hur jag gör, annars kanske jag bara beställer tid hos syster så hon kan färga utväxten på mig ;p
nu ska ja läsa lite bloggar och så innan jag ska dra.
Efter frisören ska jag och Mathias hitta på något också, hoppas han inte ställer inte det.. igen..
puss<3

Kommentra
Jag har talat: Anonym

d är en myt att håret blir längre om man klipper topparna:)

2009-03-19 @ 18:32:49
Jag har talat: Millan

de är det inte alls, klipper du topparna växer håret snabbare. Självklart blir det frächare också!! fråga en frisör så får du svar på tal!

2009-03-19 @ 19:03:50
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: Anonym

haha skojjar du eller? Ja är frisör. Håret har inte med topparna att göra. tror du topparna känner att nu klipper dom mina toppar så nu ska ja växa lite mer där uppe?

2009-03-19 @ 23:08:51
Jag har talat: Anna

Ja, ovanstående har rätt. Det är endast en myt men att klippa håret konternuerligt skadar ju aldrig:)

2009-03-20 @ 13:09:54

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0