LÅÅNG DAG!

På matten jobbade jag på riiiiktigt bra!!! :o jobbade två hela arbetsrutor med massa uppgifter vi skulle göra, tror det kommer gå riktigt bra på provet sen om ca 3 veckor för det känns verkligen som att allt e skit lätt nu, det bara flyter på, känns som jag går i sexan igen ;p
Inte för att skryta asså men jag är stolt över mig själv idag faktiskt!! Jobbat bra i båset, jobbat bra på matte oooch delat ut CV:n det blev 2 st cv:n utlämnade, bra början va?? fast jag har ju delat ut tidigare också, och har alltid mina cv:n till hand i handväskan om jag skulle springa på något ställe jag vill dela ut i =) Ska skriva om cv:t lite när jag har tid också =)

Ända pissiga idag är att jag och Mathias har mer eller mindre bråkat/tjaffsat heela dan =( vet inte vad som händer nu alltså, mina moln jag svävade på börjar spricka.. hur får man dom att hålla??
aja ska titta lite efter jobb nu.
puss<33


Kommentra
Jag har talat: Millan

ja vi har varit riktigt duktiga idag!!

2009-03-09 @ 21:17:27
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0