KINA MAT!! =)

Då har jag precis ätit en stoooor portion kinamat, eller aa stor för mig iaf, syrran klaga på att ja åt lite menmen e iaf proppad just nu, får inte ner en endaste bit till för då spricker jag..

Hårfärgen blev jätte bra, det ser iaf bra ut än så länge =)
Jag sitter här iordningfixad och skulle egentligen dra till camilla men allts kanske blir iställt, störande att man fixade sig isåfall, hade ju lika gärna kunnat bara slappat annars menmen nu äre som det är, får la hoppas att pojkarna hör av sig snart så vi kan hitta på något ändå..
Mahias jobbar ju natt idag, men han kanske kommer till mig när han jobbat klart och sover här, om jag inte sover hos camilla vill säga men det lär vi ju märka ;pp
vet inte vad jag ska skriva eller göra;p är för mätt för att tänka, om man nu kan vara det?? (a)
Bjuder la på en nytagen bild sålänge...


Kommentra
Jag har talat: Millan

härligt är du är mätt, och håret blev bra dåe ;)

jag är fixad så någonting SKA jag göra så är det bara! (:

2009-03-20 @ 20:20:17
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0