KEBAB!

Kvällen igår va hemsk eller natten eller va man säger, precis innan jag skulle sova, alla tankar kom tillbaks och med dom kom tårarna.. smsade med mathias och vi pratade om lite känsliga saker och så menmen idag känndes det mycket bättre och i skolan jobbade jag på bra =) kanske inte matten men kan redan allt där så de e helt meningslöst att sitta och jobba för mig del..
På Matten pratade jag faktiskt med Mathias i tele, ringde honom för ja märkt att han inte vart i skolan på hela dan... Vi pratade lite och det kändes bra, vi bestämde igår då helt att vi ska vara vänner och jag tror det kommer fungera =) Vi pratade i 5-10 min och sedan bestämde vi att vi skulle höras senare istället =)
Efter skolan drog jag och Camilla till ett kebabställe i huddinge och käkade, blev så himlans sugna på kebab och vad passar inte bättre än kebab då?? ;) plus att ja va sjuuukt hungrig, så vi åt och pratade lite och så, sedan åkte vi hem till var och en.
Jag har precis slängt in jackan i tvättmaskinen och satt igång den då camilla råka spilla cola på den *host,host*!! eller egentligen kanske det var lokföraren som bromsade som en kratta menmen, hade ändå tänk tvätta jackan så de gjorde inte så mycket ändå =) Tog även hand om disken så ja e en duktig liten tjej =)

Måste även fråga, vafan e dehär för väder??? ena sekunden är det klarblå himmel och sol(dock kallt) och andra sekunden e det snöstrom, sen stårlande sol sen snöstorm, hallå kan vädret bestämma sig?? ;pp Jag klagar dock inte på att det e kallt för ja tänkte på det ett tag och skulle det vart varmt idag så skulle dom där snöstormarna inte vara snö utan regn!!! och då föredrar jag att det snöar isåfall ;pp
aja nu ska jag hitta på ngt, puss<3

Kommentra
Jag har talat: Millan

hahahaha ojsan (a)men de va ju inte mitt fel iallafall :) men min miin va lite härlig (: Tack för ni låste in mig i båset typ 1 timme... :p

2009-03-24 @ 17:44:30
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: Millan

hm, dumma store syster...

2009-03-24 @ 19:39:05
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0