KAFFE-LATTE IN MY <3



Ser dom inte bara helt fantasktiskt jävla goda ut??! Det är dom också! och jag har precis gjort dom själv! kanske ska börja ta betalt ;) haha!! en sitter jag här och njuter av och den andra sitter mamma där uppe och dricker jag älskar verkligen latte!! finns det någon godare kaffe sort?? och nu är det mycket roligare att göra dom när ma har dom rätta grejerna istället för skit visspen från IKEA ;P

Jag har iaf badat och torkat och plattat håret, klätt på mig såklart också =)
Tänker inte sminka mig för det orkar ja inte och det är ändå bara Mathias som ska komma och han har sätt mig osminkad huuur många gånger som helst så de e typ samma känsla som om ja skulle ha smink på mig ;p
Tycker nämligen inte om att visa mig osminkad första gången för folk, men när man vissat sig så några gånger för någon så börjar man hitta en trygghet där någonstans, vilket leder till att jag idag faktiskt kommer lägga upp en bild på mig heelt osminkad så njut så länge de varar för det kommer inte hända ofta!! haha.


Kommentra
Jag har talat: Nenne

Det låter som om du har en väligt dålig självkänsla och ett dåligt självförtroende gällande det där att inte kunna visa sig utan smink.. Tråkigt tycker jag =( Du som är så vacker <3

puss

2009-03-30 @ 21:18:18
URL: http://jageliten.blogg.se/
Jag har talat: Nenne

Det låter som om du har en dålig självkänsla och ett dåligt självförtroende när det gäller det där att inte kunna visa sig utan smink.. Tråkigt tycker jag =( Du som är så vacker <3

2009-03-30 @ 21:19:56
URL: http://jageliten.blogg.se/
Jag har talat: Linnsus

Ha´ha, ja det har vell alla den här tiden på månaden x)

2009-03-31 @ 12:03:12
URL: http://kingofyou.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0