HOS ÄLSKADE SYSTER!

Sitter nu med syrran i soffan hemma hos henne och tittar tv =) Vi har ätit en jätte god middag, lax och potatis med romsås och sedan godis och cola hihi =)
Har pratat lite, tittat tv och haft det mysigt =) lite mysig syster tid bara, det behövs lite då och då det =)
Ska nog strax hoppa in i duschen och sen fixa mig och sova men får se när det blir av ;)

Imorgon ska jag först till skolan sen till hagsätra och jobba så hoppas det går bra imorgon då och att jag vaknar med rätt enegri ;)
Aja nu ska jag fortsätta titta tv.
puss<33



Gammal bild på syrran men ändå=) minnen!

Kommentra
Jag har talat: jonna

AAAAAAAAAAA jag kan inte läsa ordentligt på din blogg! Fixa den nuuuuu! Skit snö! Försvinn jag vill ha våååååååååååååår! Vänner bestrå alltid glöm inte det! De är alltid viktigast i alla lägen, liksom syskon. Hur mår syrran? Ni e skit duktiga i skolan! Fortsätt så, snart kommer ett lov igen.

2009-03-11 @ 12:35:19

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0