HATAR KYLAN!

brr va kallt det är!!! har precis ätit middag, chillicorncarne eller hur fan det nu stavas (a) skit gott! iaf när pappa gör det, tur att jag har en pappa som e så bra på att laga mat!! =)

Idag direkt efter skolan så drog ja in till stan där jag mötte jeanette(syrran) och höll henne sällskap medans vi väntade på Jonathan, synd att man var så trött och hungrig bara annars hade man ju kunnat titta runt lite menmen det va ju inte direkt sista dan man var i stan iaf ;)
Vi åkte hem med direkt bussen från stan och jag slumade till en snabbis, riktigt skönt.
När jag kom hem så kröp jag ner i sängen och bäddade ner mig med mina 2 täcken och bara låg där och värmde mig ända  fram tills middan var klar, sååå skönt var det att bara ligga där, det är ju så himlans kallt nu alltså! På dagarna e det jätte skönt i solen och så men framåt 5 tiden blir det skit kallt!!
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu men har fått ett "erbjudande" av en person här i viksjö att gå på en liten promenad, kanske ska säga ja?? det som får mig att tveka är kylan!! utan den skulle ja fan inte tveka!
Börjar ju inte förens 12 imorgon vid älvsjömässan så ska ju inte direkt upp 5 imorgon så behöver inte sova så jätte tidigt..
aja vi får se hur jag gör =)
puss<3

Kommentra
Jag har talat: Millan

mm mumms chillikornkarne, nu vart jag hungrig :)

2009-03-26 @ 19:34:05
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0